دوشنبه 27 آذر 1396 - Monday, December 18, 2017
خبر خوان اداره کل شیلات استان مازندران
Skip Navigation Linksخانه >> مدیریت >> گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار
تاریخ بروز رسانی: 8:35:50 1395/10/05 گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار

 



حسین اصغری کریمی


رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی وتوسعه بازار

تلفن مستقیم : 01135289435

                                تلفن مخابرات:01135289412-و01135289410 داخلی 153


 چارت سازما نی  گروه پایش صنایع شیلاتی وتوسعه بازار

ردیف

عنوان پست

متصدی پست

1

 کارشناس مطالعه و توسعه بازارآبزیان    رضا عزیزپور

2

کارشناس بازار وتجارت

 خانم نرجس  یوسفی

3

کارشناس پایش صنایع شیلاتی

 -----------------


 

 

شرح وظایف  گروه پایش صنایع شیلاتی وتوسعه بازار

1) بررسی نیازهای توسعه ای احداث انواع مراکز عرضه آبزیان منطبق بر شاخص های تدوین شده وابلاغی

2) ترغیب وهدایت متقاضیان وسرمایه گذاران در زمینه طرحهای توسعه ای آبزیان

3) پیگیری واجرای سیاستها ،برنامه ها ،دستور العمل ها وسایر موارد ابلاغی  سازمان شیلات ایران و درصورت لزوم هماهنگی با سایر دستگاه های ذیربط استانی برای اجرای صحیح آنها

4) نظارت و بازدید مستمراز پروژه های در حال ساخت مراکز عرضه آبزیان وارایه گزارش از وضعیت پیشرفت آنها منطبق بر طرحها و نقشه های ارایه شده و الزامات و ضوابط و دستورالعمل های فنی

5) سنجش میزان مصرف سرانه آبزیان درسطح استان وارایه گزارشهای مربوطه

6) تهیه گزارشهای دوره ای از روند تغییرات ،قیمت عمده و خرده فروشی آبزیان و محصولات

7) تعامل با تشکل های استانی و صنفی در بخش های تولید ،عرضه ،توزیع وصادرات درجهت توسعه تجارت آبزیان

8) همکاری باسایر سازمانهای مرتبط برای بهبود وضعیت عرضه وصادرات آبزیان و محصولات شیلاتی از جمله ایجاد خوشه های محصولی وشرکت های مدیریت صادرات

9) همکاری با دستگاه های ذیربط به منظور مدیریت عرضه و تقاضای آبزیان با استفاده ازابزارهای قانونی در تنظیم بازار

10) همکاری با بخش های غیر دولتی در برگزاری نمایشگاه ها و همایشهای شیلاتی درسطح استانی و ملی با هدف اطلاع رسانی و معرفی محصولات و فنآوری جدید ،توسعه بازار و افزایش سرانه مصرف آبزیان

11) پیشنهاد راهکارهای مناسب با هدف توسعه مکانی مرکز عرضه آبزیان (تسریع و تسهیل دسترسی ) با همکاری نهادها ،تشکل ها ومتقاضیان بخش غیر دولتی

12) ایجاد بانک اطلاعاتی آماری بازار و صنایع تبدیلی شیلاتی

13) انجام اقدامات لازم در جهت بازار شناسی و بازار سازی محصولات شیلاتی منطبق با خصوصیات ،اجتماعی ،اقتصادی حوزه فعالیت وارایه گزارشهای لازم به تولید کنندگان و فرآوری کنندگان و سایر متقاضیان و تولید کنندگان مجازی (واسطه های بلافصل عرضه و توزیع آبزیان و واحدهای صادر کننده و شرکتهای تخصصی توزیع کننده)

14) برنامه ریزی در جهت توسعه بازارهای آبزیان در مبادی تولید و عرضه با بهره گیری از تکنیکهای نوین تجاری ازجمله تجارت الکترونیک

15) شناخت عوامل موثر در رفتار خرید و مصرف آبزیان و فرآوردهای شیلاتی و تهیه و تنظیم طرح های لازم به منظور هدایت توزیع و عرضه درقالب الگوی مصرف مطلوب

16) ارایه پیشنهاد واجرای عناوین موضوعات پژوهشی ومطالعاتی به منظور توسعه بازار داخلی وصادراتی آبزیان با کمک بخش های غیر دولتی و بهبود مستمر فضای کسب وکار دراین حوزه

17) تهیه گزارش های دوره ای فنی وتخصصی در زمینه وضعیت بازار آبزیان وپایش آماری صنایع شیلاتی

18) انجام تمهیدات لازم به منظور ارتقاء وبهبود وضعیت جایگاه عرضه  آبزیان و محصولات شیلاتی

19) نظارت، هدایت ،کمک دردرزمینه بهبود فعالیتهای بازاریابی ،خرید و فروش داخلی وصادرات و واردات آبزیان


 

 

رفتن به بالای صفحه