سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 09:33:20 1396/04/28 بازدید: 1119
برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع دراداره کل شیلات مازندران
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ،هادی یعقوبی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات مازندران گفت:نیروی انسانی هرسازمان سرمایه ارزشمند واساسی آن است که مدیریت آن سازمان باید برنامه ریزی لازم رابرای ارتقای دانش و مهارتهای کاری او اتخاذنماید.امروزه دانش و یافته های علمی همواره درحال تغییر ودگرگونی است که آگاهی کارمندان یک سازمان ازاین یافته ها می تواند مسیرموفقیت سازمان رافراهم نماید.یعقوبی درادامه ارتقای دانش بدنه کارشناسی اداره کل شیلات مازندران را هدف این دوره برشمردو افزود: اراﺋه خدمات مطلوب ،صریح وسریع به ارباب رجوع یکی از اولویتهای مهم شیلات مازندران است وماتلاش می نماﺋیم مراجعات ارباب رجوع را باتعاریف شاخصها و استفاده از سیستم های اطلاع رسانی الکتونیکی به حداقل برسانیم وهرچه بیشتررضایت ارباب رجوع رافراهم نموده وکارایی و بهره وری را بالا ببریم. دراین دوره 40 نفرازروسای ادارات شیلات شهرستانها و کارشناسان ستادی حضورداشتند که آقای محمدی مدرس دوره یافته های نوین علمی درباب اهمیت پاسخگویی به ارباب رجوع وافزایش اثربخشی اقدامات و...رابرای فراگیران اراﺋه کرد
پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار