سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

مهندس صفی اله عسگری فر رئیس اداره شیلات شهرستان قائم شهر خبرداد; دوره آموزشی ، نقش ازن در ارتقاء کیفیت آبزی پروری در این شهرستان برگزار شد.

تاریخ: 10:58:45 1396/11/04 بازدید: 855
مهندس صفی اله عسگری فر رئیس اداره شیلات شهرستان قائم شهر خبرداد;  دوره آموزشی ، نقش ازن در ارتقاء کیفیت آبزی پروری در این شهرستان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران مهندس عسگری فر گفت:

آنچه که در صنعت آبزی پروری مهم است افزایش توجیه اقتصادی است و این بدست نمی آید مگر با مدیریت دقیق در تغذیه ، بهداشت و تولید آبزیان . وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت بهداشت و بیماریهای آبزیان قدم اول پیشگیرانه می باشد ، هزینه های آن  را خیلی کمتر از هزینه های درمان دانست و افزود: در این راستا استفاده از دستگاههایی نظیر ازن ، UV و ... می تواند موجب ضدعفونی شدن آب ورودی و آب برگشتی مراکز پرورش ماهی گردد ، در این صورت است که محیط مناسب برای رشد ، استقرارو پیشرفت بیماری از بین می رود. لذا اداره کل شیلات مازندران دوره آموزشی آشنایی با نقش ازن در ارتقاء کیفیت آبزی پروری در شهرستان قائم شهر با حضور 40 نفر از آبزی پروران را برگزارنمود که در این دوره مدرسین آقایان مهندس فردی و فرشاد جم و ستوده درخصوص کاربرد ازن ، معرفی ازن و روشهای متداول ضدعفونی کردن آب و مکانیسم تاثیر ازن مطالب کاربردی را ارائه نمودند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار