سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 30 فروردین 1403

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تولید آبزیان در بحران کم آبی

تاریخ: 12:06:06 1397/02/18 بازدید: 1706
برگزاری دوره آموزشی مدیریت تولید آبزیان در بحران کم آبی

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، خشکسالی و کم آبی یکی از مهمترین چالشهای پیش روی بسیاری از کشورهای جهان می باشد که فعالیت بخش کشاورزی و از جمله پرورش ماهی را تحت الشعاع خود قرار داده است .
صفی اله عسگری فر رئیس اداره شیلات شهرستان قائم شهر در ابتدای دوره فوق که باحضور 20 نفر از آبزی پروران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت : از راهکارهای مناسب و علمی در مدیریت پرورش ماهی مقابله با بحران کم آبی احتمالی و اقدامات پیشگیرانه ، ایجاد آگاهی بیشتر فعالان این بخش و بهره گیری آن می باشد . 

عسگری فر بااشاره به فعالیت 267 مزرعه گرم آبی ، 20 مزرعه سردآبی دراین شهرستان افزود : همراهی و همفکری بهره برداران شیلاتی و توجه به توصیه های کارشناسان و متولیان تأمین آب می تواند میزان خسارت احتمالی را به حداقل رسانده و از آب ذخیره شده حداکثر بهره برداری مطلوب را داشت .  

وی تصریح کرد : در این دوره آموزشی دکتر کاظمیان درخصوص بیمه محصولات کشاورزی ،ضمن برشمردن تمامی مزایای بیمه جهت مقابله با بحران خشکسالی به بهره برداران شیلاتی توصیه های لازم را ارائه نمودند و آمادگی سیستم بیمه محصولات آبزی پروری را برای ارائه هرگونه خدمات بیان داشتند .
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار