سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

اعلام حمایت وشرکت درروزجهانی قدس

تاریخ: 15:02:47 1397/03/16 بازدید: 1143
اعلام حمایت وشرکت درروزجهانی قدس

روز قدس، روز خروش امت ا سلامی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فرا می‌رسد و ملت‌های مسلمان پس از یک ماه روزه‌داری، عبادت و بندگی و مناجات به درگاه خداوند متعال در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره) به حمایت از قدس شریف؛ نخستین قبله گاه مسلمین  بر می‌خیزند.

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ "مقاومت اسلامی” است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس، مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است؛ قدس نقطه فرود محمد از عروج به ملکوت، قبله پیشین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش های خونین حق جویان فلسطینی بوده است.

«تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام قدس شریف در واقع موهبتی الهی برای رسوایی و آشکار نمودن چهره پلید و کریه استکبار و رژیم غاصب صهیونیست به عنوان حامیان اصلی و پدید آورنده خشونت و تروریسم در مقیاس جهانی است.

امروز در شرایطی که تروریسم افراطی، جهان‌گیر شدن خشونت و ناامنی و خونریزی و ترور به عنوان اصلی‌ترین چالش سراسر دنیا را فرا گرفته است رهبران جاهل و خام برخی کشورهای مرتجع منطقه که با گسترش تفرقه و نفاق در دنیای اسلام به دنبال قدرت‌نمایی و به خیال جاهلانه و باور غلط خود اتحاد با رژیم سفاک صهیونیست هستند در واقع گام در مسیر کسب منافع اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی برداشته، ماجراجویانه بر فرقه ‌گرایی به عنوان ریشه افراطی‌گری دامن می‌زنند.

کارکنان اداره کل شیلات مازندران با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، بنابر وظیفه شرعی و انسانی  به پیروی از مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس به همراه ملت ایران و ملت های مظلوم جهان به خیابان ها خواهیم آمد و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» سرخواهیم داد و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می نمایند
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار