به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، درراستای ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع امروز باحضور مدیرکل شیلات مازندران ومسئولین ستادی این اداره کل ، میز خدمت درطبقه همکف این اداره کل دربابلسرراه اندازی شد.
ولی اله محمدزاده مدیر کل شیلات استان مازندران، صبح امروزدر مراسم راه اندازی میز خدمت در این اداره کل، گفت: این اقدام با توجه به بخشنامه ریاست محترم ریاست جمهوری ونیز تاکید استاندار محترم استان در خصوص ایجاد میز خدمت در ادارات انجام شده است. وی اجرای حقوق شهروندی در نظام اداری را یکی از اهداف میز خدمت برشمردوافزود: میز خدمت به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات، خدمت به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع در این اداره کل ایجاد شده است.
مدیر کل شیلات استان مازندران یادآورشد: با اختصاص فضای مناسب، تجهیز محل به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم، خدماتی نظیر صدور مجوزهای صید وصیادی و نیزآبزی پروری، نقل و انتقال سهام صیادی ،صدور گواهینامه هاو نیز ارائه تسهیلات بانکی بهره برداران شیلاتی در هر روز کاری باحضور کارشناسان مطلع بخشهای مختلف شیلاتی در این میز انجام می شود واز مراجعه کنندگان و بهره بردران شیلاتی خواست به منظور تسریع دردریافت پاسخ درخواستها به کارشناسان میزخدمت مراجعه نمایند.
مهندس محمدزاده بااشاره به اینکه قانون ما را مؤظف به استقرار میز خدمت کرده، اظهارامیدواری کرد این اقدام موجب ارائه خدمات بهتر و خدمتگزاری بیشتر به مردم و تکریم ارباب رجوع در این اداره کل شود.