سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روزخبرنگار

تاریخ: 10:17:04 1397/05/15 بازدید: 1213
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روزخبرنگار
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران مهندس ولی اله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران درآستانه بزرگداشت روزخبرنگارطی پیامی  این روز مهم را تبریک گفت ،متن پیام مدیرکل شیلات مازندران به این شرح است:
بسمه تعالی
هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود .
.
بی شک نقش خبرنگاران در انتشار اخبار و بیان حقایق و تنویر افکار عمومی در مسیر رشد و تعالی جامعه بسیار مهم و حیاتی است. این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
 روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه فعالان عرصه خبری و  اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران پرتلاشی که در انعکاس واطلاع رسانی شیلاتی استان نقش موثری ایفامی نمایند، تبریک عرض نموده و برای همه تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق روز افزون در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و مویدباشند
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار