سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران در بابلسر تاکید کرد: توسعه دولت الکترونیک و طراحی مسیر بهبود سازمانی یکی از اولویتهای شیلات در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به ارباب رجوع است .

تاریخ: 10:56:09 1398/08/22 بازدید: 904
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و  تحول اداری  شیلات ایران در بابلسر تاکید کرد:  توسعه دولت الکترونیک  و طراحی مسیر بهبود سازمانی یکی از اولویتهای شیلات در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به ارباب رجوع است .

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، امیر مسعود حیدری  مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و  تحول اداری  سازمان شیلات ایران روز چهارشنبه در بابلسر در جمع مدیران و کارکنان شیلات مازندران در یک نشست صمیمی  حضور یافت. در این نشست که با پرسش و پاسخ نیز همراه بود ، مهندس ولی اله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران ،  ضمن اشاره به ظرفیتهای بالقوه و بالفعل شیلاتی استان گفت: در سال گذشته با تلاش و همت بهره برداران شیلاتی و نیز برنامه ریزی و بهره گیری از مجموعه بدنه کارشناسی شیلات استان با دارابودن تخصص ، تعهد توانستیم 105 هزار تن انواع آبزیان را تولید و روانه بازار نمائیم که ارزش اقتصادی آن 1730 میلیارد تومان بوده است ، ضمن اینکه در سال قبل 7 هزار و 300 تن محصولات شیلاتی نیز به خارج ازکشور صادر شد که ارزآوری خوبی داشته است ( 29 میلیون دلار) . وی در ادامه پیش بینی کرد امسال نیز 115 هزارتن ماهی در استان تولید شود که از محل آن 2 هزار میلیارد تومان در آمد ایجاد خواهدشد.

مدیرکل شیلات استان  توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و ایجاد زیر ساختهای لازم ، برون سپاری برخی از خدمات ازجمله خدمات بندر صیادی امیر آباد، کیفی سازی نیروی انسانی ازطریق توسعه آموزش های تخصصی و کاربردی، تربیت مدیران برای آینده و تشکیل فایل مدیریتی ، صیانت ازحقوق مردم و سلامت اداری و نهادینه کردن آن را ازجمله برنامه های شیلات مازندران  در بخش تحول اداری دانست و افزود: انجام این برنامه ها مستلزم هزینه ها و امکانات و حمایتهای سازمانی شیلات ایران است که امیداواریم با فراهم شدن زمینه ها، این برنامه ها محقق گردد و خدمات مطلوبتری به ارباب رجوع ارائه شود.

امیر مسعود حیدری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و  تحول اداری  شیلات ایران ، موتور محرک دولت و تحول در ارا ئه خدمات مطلوب به جامعه را مستلزم تحقق برنامه های دولت الکترونیک برشمرد و گفت:  دفتر فناوری اطلاعات و  تحول اداری  شیلات ایران 96 خدمت را احصاء و در سامانه دولت الکترونیک قرارداده که هدف همه ما تحقق برنامه های دولت در تسریع، تسهیل ومطلوب خدمات به ارباب رجوع است .

وی درادامه فرآیند سازی فعالیتها ، طراحی مسیر بهبود کیفیت سازمانی ، برنامه ریزی نیروی انسانی با توجه به شرایط مو جود ومکانیزه کردن فعالیتهای شیلاتی را ازجمله برنامه های این اداره کل برشمرد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار