سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

برگزاری کمیسیون مقدماتی آبزی پروری سازمان شیلات ایران باحضورمدیران شیلات کشوردرمازندران

تاریخ: 14:48:30 1394/11/06 بازدید: 324
برگزاری کمیسیون مقدماتی آبزی پروری سازمان شیلات ایران باحضورمدیران شیلات کشوردرمازندران














دکتررستمی سرپرست اداره کل شیلات مازندران تصریح کرد:گردش اقتصادی بخش آبزی پروری استان مازندران در سال 94 بیش از 6هزار و 500میلیارد ریال بوده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران،حسینعلی رستمی صبح امروز در کمیسیون مقدماتی آبزی پروری سازمان شیلات ایران که با حضور مدیران شیلات کشور در سالن اجتماعات متل بانک ملی بابلسربرگزار شد، اظهار کرد: مازندران مقام نخست در تولید آبزیان پرورشی در چند سال گذشته رابه خوداختصاص داده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان مازندران به دلیل شرایط خاص اقلیمی ،نیروی کارآمد و متخصص و آبزی پروران ماهر و باتجربه یکی از مناطق مستعد کشور در بحث پرورش ماهی است،خاطرنشان ساخت: تولید آبزیان پرورشی در مازندران در دو دهه گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

سرپرست شیلات مازندران اظهارکرد: میزان تولید آبزیان پرورشی از دو هزار و 700تن در سال 70به  بیش از70هزار تن در سال 94رسید.

  دکتررستمی بااشاره به اینکه برای 6هزار و 574نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است، اظهارداشت: گردش اقتصادی بخش آبزی پروری استان مازندران در سال 94 بیش از 6هزار و 500میلیارد ریال بوده است.  

 
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار