سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

"آغازعملیات مبارزه باقاچقچیان صید در سواحل دریای مازندران"

تاریخ: 16:39:14 1394/12/15 بازدید: 867
                  "آغازعملیات مبارزه باقاچقچیان صید در سواحل دریای مازندران"








عملیات مبارزه باقاچقچیان صید در دریای خزرباهمکاری نیروی انتظامی ،دریابانی،یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران و باپشتیبانی دادگستری درسواحل مازندران آغازشد. 

  به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران ،دکتررستمی مدیرکل شیلات مازندران  ،امروزشنبه در حاشیه آغاز عملیات مبارزه و برخورد با قاچاقچیان صید و صیادی در سواحل دریای خزر با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی مبارزه با صید غیرمجاز وارائه راهکارهای پیشگیرانه، اظهار کرد: از20مهر آغاز فصل صید ماهیان استخوانی تاکنون به مدت 145 روز 8جلسه هماهنگی مبارزه با صید غیرمجاز در سطح استان برگزارشد.

دکتررستمی درادامه اظهارداشت: جهت عملیات پاکسازی مناطق شرق، غرب و میانی استان از صید غیرمجاز پس از بازدید مشترک حفاظت محیط زیست استان با نیروی انتظامی و حفاظت منابع آبزیان و معاونت صید وبازدیدنامحسوس دادستانهای شهرستانهای ساحلی وبا دستور مراجع قضایی، عملیات و رزمایش مشترک با نیروی پلیس آگاهی، یگان ویژه و دریابانی استان و پرسنل یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران به طور همزمان در دریا و سواحل برای برخورد قانونی با صیادان غیرمجاز و تخریب کومه‌های ساحلی اجرا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاقچیان صید و افراد متخلفی که قوانین و مقررات صیادی را رعایت نمی کنند،گفت: قاچاقچیان با صید غیر مجاز توازن حیات آبزیان را در دریای خزر برهم می زنند.

وی با تاکید بر این نکته که امروز حفاظت از دریای خزر کم است و باید بیشتر شود، اظهار داشت: فرماندهی نیروی انتظامی با اجرای عملیات مبارزه با قاچاقچیان دریا را برای صید شرکت های تعاونی امن و مقوله رعایت استاندارد ،قوانین و مقررات شیلاتی نیز اجرایی می شود.

 

مدیر کل شیلات مازندران گفت: شیلات استان با همکاری  نیروی انتظامی ،، دریابانی وبویژه باپشتیبانی دادستانی شهرهای ساحلی و مراجع قضایی برای مبارزه با صیادان غیرمجاز، عملیات پاکسازی مناطق را تا پایان فصل صید ادامه خواهد داد و با صیادان غیرمجاز برخورد خواهد شد.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار