سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سردارجعفری نسب،فرمانده انتظامی مازندران گفت: عملیات مبارزه با قاچاقچیان صید ماهی در 16 مرحله در سواحل مازندران اجرا می‌شود.

تاریخ: 17:50:09 1394/12/15 بازدید: 273
سردارجعفری نسب،فرمانده انتظامی مازندران گفت: عملیات مبارزه با قاچاقچیان صید ماهی در 16 مرحله در سواحل مازندران اجرا می‌شود.










به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران،عملیات مبارزه با قاچاقچیان صید با همکاری نیروی انتظامی ، یگان حفاظت منابع آبزی شیلات   مازندران ،دریابانی و با پشتیبانی دادگستری استان امروز شنبه 15اسفند در سواحل مازندران آغاز شد.

سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران همزمان با آغاز این عملیات اظهارداشت: این عملیات در 16مرحله در شهرستان های ساحلی استان برگزار می شود.
جعفری نسب خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی با هدف حفاظت و بهره وری صحیح از منابع دریای خزر با قاچاقچیان صید و افرادی که خلاف مقررات و قوانین با صید و صیادی انفال عمومی را دستبرد می زنند، برخورد سنگینی می کند.

فرمانده انتظامی مازندران حراست از دریا را به عنوان یک تکلیف عمومی یاد کرد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف این نیرو مراقبت از انفال عمومی است و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی یکی از راهکارهای جلوگیری از صید غیر مجاز است.

جعفری نسب بر لزوم اجرای دستورالعمل های صید و صیادی در زمان صید تاکید کرد و گفت: افراد محلی که معاش آنان از طریق صید است،می توانند با رعایت موازین شیلاتی و با گرفتن مجوز اقدام کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید براینکه حرمت ماهیگیری در دریا نباید شکسته شود، گفت: نیروی انتظامی با باندهای قاچاق ماهیان مبارزه و برخوردقانونی می‌کند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار