سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

"برگزاری اولین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ویژه فراورده های شیلاتی"

تاریخ: 14:29:07 1395/04/21 بازدید: 628
"برگزاری اولین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ویژه فراورده های شیلاتی"











دکتررستمی مطرح کرد: تولیدحدود 75 میلیون قطعه بچه ماهی سفیددرسال جاری به روش نیمه مصنوعی و شیل گذاری ( طبیعی ) درمازندران 

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران ، اولین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراورده های شیلاتی با حضور پیرفلک  دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، رستمی مدیرکل شیلات استان و سایر مسئولین و مدیران استانی درروزدوشنبه مورخ 21/04/95 درمحل سالن اجتماعات اداره کل شیلات مازندران برگزارگردید .

دکتررستمی مدیرکل شیلات مازندران با بیان این مطلب که برند محصولات شیلاتی بخصوص خاویار ایران دردنیا شناخته شده است، گفت : صید غیرمجاز خسارت جبران ناپذیری را به محصولات شیلاتی وارد کرده است و تمام دستگاهها و ارگانها می بایست با تعامل و همدلی درزمینه مبارزه با صیادان غیرمجاز اقدام عملی صورت دهند .

دکتررستمی با اشاره به اینکه  استراتژی ما به صید ماهیان خاویاری نگاه حفاظتی و حمایتی بمنظورتأمین مولدین مورد نیاز است افزود :  شیلات مازندران درسال جاری حدود 75 میلیون قطعه بچه ماهی سفید به روش نیمه مصنوعی و شیل گذاری ( طبیعی ) تولید نموده است .

مدیرکل شیلات مازندران با تقدیر از حمایت مقام قضایی استان درمبارزه با صید غیرمجاز تصریح کرد : درزمینه مبارزه با صیادان غیرمجاز ، یگان حفاظت منابع آبزی شیلات مازندران تدابیراقدامات پیشگیرانه لازم را برای صید ، حفاظت و حراست اینگونه ماهیان دیده است و به جدّ با هرگونه صید غیرمجاز برخورد قانونی خواهد کرد .

درادامه جلسه پیرفلک دبیرکمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن ارزیابی مطلوب از پرپایی این جلسات ، مبارزه با صیادان غیرمجاز همراه با فرهنگ سازی درزمینه پیشگیری و شیوه شناخت محصولات شیلاتی  از طریق وسایل ارتباط جمعی را لازم و ضروری دانست .

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار