سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

دکتررستمی، مدیر کل شیلات مازندران در آستانه ی روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

تاریخ: 13:37:53 1395/05/14 بازدید: 253
دکتررستمی،  مدیر کل شیلات مازندران  در آستانه ی روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.











به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران،دکتررستمی،  مدیر کل شیلات مازندران  در آستانه ی روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک  دکتررستمی،مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت روزخبرنگار :

هفدهم مرداد روز زیبایی است که اوج ایثار یعنی انتخاب شهادت برای هدف متعالی و مقدس آگاه سازی مردم جامعه به منصه ظهور رسیده است .

هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار که وجه تسمیه آن شهادت شهید صارمی ، خبرنگار خستگی ناپذیر عرصه اطلاع رسانی و خبر است، مرامنامه نانوشته ای برای عرصه خطیر فرهنگی رقم زده است که مسئولیت های اخلاقی و شرعی وحرفه ای را در حوزه خبر و اطلاع رسانی منعکس می نماید.

 

امروزه نقش رسانه ها و اطلاع رسانی به عنوان رکن چهارم جامعه برکسی پوشیده نیست ، استکبارجهانی باسرمایه گذاری هنگفت و بهره گیری از علم و هنراین عرصه مهم درصدد انحراف و جهت دهی افکارعمومی به سمت امیال خطرناک خوددرحوزه های مدنظرخودکه منافع آنان را تأمین می کند می باشد .

لذاحرکت متقابل درمقابل تحرکات شیطانی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکارجهادی بس عظیم و مقدس است ، همچنین نقش خبرنگارو اطلاع رسانی درعرصه معرفی فعالیت های کشاورزی و بویژه شیلات نقشی ارزنده و بی بدیل است.

 دراین راستا بادرودوسلام به روح و روان همه شهدای این عرصه بویژه شهید محمود صارمی

این روز بزرگ را به اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده  وزحمات  عزیزانمان را در این راه خطیر ، حساس و ارزشمند ارج نهاده و برای همه زحمت کشان این عرصه مهم و موثرآرزوی توفیقات روزافزون ازدرگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار