سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403

مراسم رهاسازی بچه ماهیان تولیدی استخرهای تعاونی پره شهرستان جویبار

تاریخ: 09:14:43 1399/04/15 بازدید: 858
مراسم رهاسازی بچه ماهیان تولیدی استخرهای تعاونی پره شهرستان جویبار

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، مراسم رهاسازی بچه ماهیان سفید با حضور دکترعباس زاده سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات مازندران ، فرماندار و رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار و دیگر مسئولین استانی در تعاونی‌های پره این شهرستان انجام گردید.

دراین مراسم سلیلی رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار گزارشی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود این شهرستان بویژه تعاونی‌های پره منطقه جویبار ارائه نمودند.

درادامه دکتر عباس زاده سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات مازندران، ضمن اشاره به فعالیت‌های آبزی پروری و صید درمازندران درخصوص پتانسیل‌ها و توانمندیهای تعاونی‌های صیادی پره منطقه جویبارمطالبی اشاره داشته اند.

عباس زاده درادامه از فعالیت 5 تعاونی از 54 تعاونی پره استان (حدود 9 درصد) در جویبار خبردادو گفت : این امر بمنظور کمک به تکثیرطبیعی و حفظ و بازسازی ذخای آبزیان دریا در 5  جایگاه تعاونی پره این شهرستان صورت گرفته که پیش بینی می‌شود حدود 2 میلیون قطعه رهاسازی بچه ماهی به دریا صورت گیرد که این نشان از تلاش و مشارکت جامعه صیادی منطقه در کمک به تکثیر طبیعی در جهت حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان دریایی رود کوچ می‌باشد.

درپایان این مراسم اسد فرماندار شهرستان جویبار، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شیلات مازندران و تشکل‌های صیادی شهرستان جویبار در کمک به تکثیر طبیعی ماهیان دریایی در جهت حفظ و بازسازی و توسعه پایدار صید و صیادی حمایت همه جانبه سایر دستگاههای ذیربط را خواستارشد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار