سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

تاریخ: 08:58:02 1399/05/26 بازدید: 634
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دکترحسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافرازبه میهن اسلامی پیام تبریکی صادر نمودند.

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ سالروز بازگشت غرور آفرین سروقامتان و رادمردان نستوه و شجاعی است که با تکیه بر ایمان و ارزش‌های معنوی قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح کردند و با استقامت و پایمردی و صبر و بردباری طعم شکست و حقارت را بر دشمنان و متجاوزان چشاندند .

26مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف ناپذیر کـه شادی دل های بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود . این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .


تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند. صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت گاه‌ها را به دانشگاه‌های تربیت انسان‌های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.

ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز آزادگان عزیز، نماد حقانیت واراده مصمم ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استکبار و فداکاری در راه دفاع از استقلال و کیان و تمامیت ارضی کشور به شمار می‌رود.
اسطوره‌های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه‌های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آ‌یند. آنانی که اگر جسمشان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخ شان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

ملت قدر شناس ایران، عزت، اعتلا و پیروزی خود در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌های نبرد با نظام سلطه را مدیون همه ایثارگران و به ویژه آزادگان عزیزی می‌دانند که در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامی هستی و وجودشان را ایثار کردند و برای همیشه به این فرزندان غیور و دلاور خویش می‌بالند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، آزادگان سلحشور و خانواده‌های بزرگوار و صبورآنان، خاصه جامعه معزز ایثارگری تبریک عرض نموده، سلامتی و سربلندی تمامی آزادگان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار