سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تاریخ: 11:11:55 1399/07/14 بازدید: 720
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب :عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.

دلیرمردان فعال در نیروی انتظامی، با تلاش خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی، چشمان بیدار دفاع و صیانت از حریم امنیت جامعه محسوب می‌شوند.

نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و رعایت قانون در جامعه و همچنین برخورد با متخلفان و مجرمین، ایثارگری‌های بسیاری داشته و شهدای فراوانی را در این راه تقدیم کرده است.

به راستی باید اذعان داشت که بخش عمده ای از امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران حاصل کوشش نیروهای پلیس در کنار سایر نیروهای مسلح است که با اتکا و اعتقاد به مبانی دین اسلام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری چنین دستاوردی را رقم زده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم  و زحمتکش انتظامی استان مازندران قدردانی می‌نمایم.

 امید آن دارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.


            حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار