سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 13:53:23 1399/07/16 بازدید: 784
برگزاری جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک دراداره کل شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، با هدف استفاده از فناوری‌های الکترونیکی نوین در بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه به متقاضیان و همچنین بهینه سازی فرآیندهای درون سازمانی، جلسه دولت الکترونیک و هوشمندسازی با حضور دکتر اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران ، مهندس نیما حسین زاده معاون برنامه ریزی و روسای ادارات ستادی درسالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.

درابتدای جلسه مهندس حسین زاده معاون برنامه ریزی و منابع شیلات مازندران با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان، هوشمندسازی و توسعه دولت الکترونیک را مهمترین راهکار  برای دسترسی سریعتر، آسان تر و دقیق‌تر متقاضیان به خدمات شیلاتی برشمردند.

درادامه دکتراسحاقی مدیر کل شیلات مازندران وجود سامانه‌های آماری یکپارچه، بروز و شفاف درسیستم اداری را مهم دانست و افزود: گروه فناوری اطلاعات با همکاری سایر معاونت‌های اداره کل، سامانه جامع آمار و اطلاعات شیلات مازندران را طراحی و راه اندازی نمایند.

مدیرکل شیلات مازندران درپایان با تأکید بر اجرای مطلوب بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در ارتباط با نحوه ارائه خدمات در میزهای خدمت حضوری و الکترونیکی تصریح کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا، توسعه خدمات الکترونیکی اداره کل جهت حفظ سلامت مراجعه کنندگان و ارباب رجوع امری ضروری است.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار