سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت هفته وحدت

تاریخ: 22:38:13 1399/08/11 بازدید: 697
پیام مدیر کل شیلات مازندران به مناسبت هفته وحدت

به گزارش اداره کل روابط عمومی شیلات مازندران، متن پیام حسن اسحاقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


امام خامنه ای مدظله العالی

هفته‌ی وحدت را یک هفته‌ی پر محتوا قرار دهید.

دین مبین اسلام و پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) به همراه کتاب آسمانی ایشان «قرآن کریم»، موجب فخر و آبروی اجتماع میلیونی مسلمانان جهان در این گیتی است.
امروز پیامبر اکرم نه تنها متعلق به مسلمانان بلکه متعلق به تمام انسان‌هایی است که در جست‌وجوی حقیقت و رسیدن به رستگاری هستند.
هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته
دشمنان میهن اسلامی همواره در تلاشند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه که همانا انسجام و همبستگی ملت ایران است را خدشه دار کنند
امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.
اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)   را به تمامی مسلمانان بویژه استان مازندران که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌نمایم.
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار