سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

تاریخ: 13:34:57 1399/09/29 بازدید: 930
پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

.وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا  (سوره المائدة آیه 32)

 و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است

 

پرستاران وظیفه شناس ایران اسلامی با الگو گرفتن از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال‌های دوران دفاع مقدس،تابلویی بی بدیل از ایثارو فداکاری به تصویر کشیدند.

حضور شرافتمندانه و ایثارگرانه این قشر زحمتکش در همه ایام به خصوص مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیراین عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری افزود و این تلاش‌ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان،حرفه ای بی نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار. پرستاری درمان زخم‌های عیان است و مرهم نهادن بر زخم‌های پنهان بیماران.

بدون تردیدی مناسبتی شایسته‌تر از میلاد اسوه صبر وحمایت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش وتکریم شما عزیزان نمی‌توان یافت.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و مشفق بویژه پرستاران مجاهد مازندران، مدافعان سلامت کشور برای این قشر زحمتکش، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از آستان خداوند متعال مسالت دارم.

       حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار