سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات مازندران

تاریخ: 11:33:38 1399/10/11 بازدید: 738
 برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران با حضورحسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران، معاونین ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ، روسای مراکز بازسازی و ادارات شیلات شهرستانها درسالن جلسات سردار شهید سلیمانی این اداره کل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  برگزارگردید.

درابتدای جلسه حجت الاسلام باباجانیان مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه شیلات مازندران گفت: با در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیه،سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی وحماسه 9 دی (روز بصیرت) موارد مهمی را در زمینه الگو پذیری در رفتار و اخلاق را از ائمه اطهار بیان فرمودند. سپس با عنایت به مصوبات چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران ، توضیحات مبسوطی توسط واحدهای مرتبط در خصوص پیگیری و انجام مصوبات ارائه گردید.

در ادامه معاونت صید و بنادر ماهیگیری  و ادارات ذیربط و همچنین واحد بازرسی و ارزیابی عملکرد با توجه به دستور جلسه گزارش مبسوطی در خصوص عملکرد کاری را ارائه نمودند.

 سپس  مدیر کل شیلات مازندران با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیه و شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده ، ضمن تشکراز مجموعه تلاش‌ها و زحمات مدیران شیلات شهرستانها با تأکید برتقدیر و تجلیل ازروسای نمونه‌ شیلات شهرستانها بر اساس گزارش واحد بازرسی و ارزیابی

 عملکرد ، دستورات و رهنمودهای لازم را درخصوص پیگیری تسهیلات بانکی جامعه آبزی پرور و موانع و مشکلات در جامعه صیادی و  ارزیابی عملکرد مطلوب در شاخص‌های  عمومی و اختصاصی شیلات شهرستانها  را صادرنمودند

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار