جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی مدیرکل شیلات درملاقات هفتگی روز سه شنبه خود با مراجعه کنندگان , ضمن تاکید بر اهمیت احترام و رضایت ارباب رجوع در رسیدگی به امور آنان گفت: علاوه بر تاکید و سفارش موضوع در نظام اسلامی , درساختار اداری و اجرایی هم یکی از شاخصهای مهم سنجش و کارآمدی و رشد و توسعه سازمانها , چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب , سرعت ,دقت و نیز صحت انجام امور است که دراین زمینهها تلاش مجموعه شیلات مازندران به حداقل رساندن زمان رسیدگی به امورات ارباب رجوع است و سعی براین است که باتوجه به محدودیتهای ناشی از ویروس کرونا بسیاری از امور بصورت الکترونیکی و سامانه ای صورت پذیرد.