سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پیام تبریک حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسب مبعث پیامبر اکرم (ص)

تاریخ: 00:01:15 1399/12/21 بازدید: 1099
پیام تبریک حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسب مبعث پیامبر اکرم (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران ، امت اسلامی و همه بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری به درسهای پیامبر اعظم (ص) یعنی درس اخلاق ،رحمت و کرامت ، علم آموزی ،وحدت، عزت ،جهاد و مقاومت نیازمند است . ( مقام معظم رهبری)

 

بیست و هفتم رجب فرخنده سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ، یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌آید و شایسته است در این روز بزرگ همه پیروان راستین آن حضرت شادمان از آنکه ندای بر حق بعثت پیامبر را شنیده اند و دعوتش را لبیک گفته اند جشن گرفته و آموزه‌های حاصل از سالها زندگی گهر بار ایشان را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند. بعثت، تفسیر چگونه زیستن برای انسان است و امید انسان به فردایی روشن است.

 

 

اینجانب فرا رسیدن عیدمبعث، عید سراسر نور ورحمت و مهربانی را به همه مسلمانان در سرتا سر جهان به ویژه اقشارمختلف مردم شریف و مومن استان مازندران تبریک می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم تا به حرمت فخر کائنات و رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) که در فرقان او را علت آفرینش جهان خوانده است، ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران را از بحران سخت و صعب بیماری کرونا به سلامت عبور دهد و درگذشتگان بویژه خدمتگزاران مردم در خط مقدم مبارزه شبانه روزی با کرونا ویروس، پزشکان و پرستاران مجاهد که جان خویش را برای نجات جان هموطنان خود تقدیم کرده اند بیامرزد و قرین رحمت و رضوان الهی گرداند.

امیدوارم درسایه عنایات باریتعالی و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) قرارگیریم.

 

 

  حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار