سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

 مدیر کل سرمایه جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران بر ضرورت تسهیل و و رفع موانع بخش تولید کشاورزی تاکید کرد.

تاریخ: 18:11:17 1399/12/24 بازدید: 304
 مدیر کل سرمایه جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران  بر ضرورت تسهیل و و رفع موانع بخش تولید کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بررسی مسائل و مشکلات واحد تولیدی ماهیان خاویاری شهرستان سیمرغ به ریاست مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.
در این جلسه که با حضوربخشی مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران ، عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری، مدیر کل دامپزشکی ،مدیر کل منابع طبیعی ،رئیس نظام مهندسی کشاورزی و رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان برگزار شد، بخشی بر ضرورت تسهیل و رفع موانع بخش تولید کشاورزی تاکید کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران و ضرورت اشتغال پایدار اظهار داشت حسب راهبرد و تدبیر اقتصادی ، با بسیج دستگاه‌های اجرایی، ضمن مشاوره به مجریان طرحهای اشتغالزا و دارای مزیت ، موانع و مشکلات آنها را به هنگام اجرا تسهیل خواهیم کرد.
در این جلسه طرح فوق متراکم ماهیان خاویاری در شهرستان سیمرغ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به تسهیل در اجرای این طرح تاکید گردید

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار