سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

تاریخ: 10:45:01 1400/03/03 بازدید: 1310
حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

سوم خرداد ماه یادآور رشادتها، جوانمردی‌ها و جانفشانی‌های رادمردان و شیرزنانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان جهان ایستادند.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از ارزش‌های ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.در این ایام نیز جلوه‌های ایثارگری ملت ایران در همراهی با سربازان جبهه سلامت کشور، یادآور دوران دفاع مقدس است. 

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده‌ای استوار و ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال و آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.به یقین در این مسیر انسان‌های معتقد و متعهد بی‌شماری از جان و مال خویش گذشتند و به درجه رفیع شهادت و ایثارگری نائل شدند. در چنین روز بزرگی، بهترین درودهای خود را بر شهیدان همیشه جاوید فتح خرمشهر و خانواده‌های صبور آنان نثار می‌کنم. باشد که پروردگار متعال عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستدام بدارد.

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار