سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

پیام حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روز قلم

تاریخ: 22:12:27 1400/04/13 بازدید: 524
پیام حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت روز قلم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند. (سوره مبارکه قلم آیه ۱)

 

 

چهاردهم تیرماه ، روز قلم است و فرصتی مغتنم تا از نقش آفرینی‌های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود.قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد و امروز نقش صاحبان قلم در اوضاع و احوالات کشور بسیار خطیر و با اهمیت است.

شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با ویروس منحوس تحریم‌های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویداد‌ها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد. در این راستا بیان درست مطالبات مردمی و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور نیز می‌تواند بر تعادل بخشی این مسیر اثر گذار باشد.به فرموده‌ی مقام معظم رهبری اهالی مطبوعات، جزو جدّی‏‌ترین قشرهای جامعه هستند و حضورشان در میان اقشار برگزیده جامعه، به عنوان اصحاب قلم و کسانی که می‌‏نویسند و مردم نوشته آنها را می‏خوانند، حضوری مؤثّر، نافذ و برجسته است.

در پایان این روز مبارک را به همه اصحاب قلم و رسانه ، نویسندگان ، شعرا ، روزنامه نگاران ، خبرنگاران ، مولفین ، ناشرین ، فیلمنامه نویسان، فعالان فضای مجازی و ... در سراسر کشور و استان مازندران تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی سلامتی توام با با عزت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

 

   حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار