سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

عباس زاده در جلسه با مدیران عامل اتحادیه سردآبی و تعاونی‌های گرمابی استان ، توانمند سازی این تشکلها را در مسئولیت پذیری برای حل مشکلات آبزی پروران ضروری دانست.

تاریخ: 08:47:03 1400/04/16 بازدید: 340
عباس زاده در جلسه با مدیران عامل  اتحادیه سردآبی و تعاونی‌های گرمابی استان ، توانمند سازی این تشکلها را در مسئولیت پذیری برای حل مشکلات آبزی پروران ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، در جلسه ای که با حضور محمد مهدی عباس زاده جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری ، روسای گروه‌های تخصصی معاونت آبزی پروری ، گروه ترویج شیلات و آبزیان و مدیران عامل اتحادیه سردآبی و تعاونی گرمابی استان برگزار شد، جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری با تاکید بر توانمند سازی تشکل‌های شیلاتی گفت : تشکل‌ها برای مسئولیت‌پذیری بیشتر در هدایت تولید، بازار، صادرات و مدیریت پساب مزارع، لازم است توانمند شوند و مسائل و مشکلات آنان از طریق سازمان آب و برق، حفاظت محیط‌زیست و دامپزشکی، پیگیری و مرتفع گردد. وی با اشاره به تغییر نگاه در توسعه آینده شیلات استان مازندران افزود: تغییر نگاه در توسعهٔ آینده شیلات استان مازندران لازمهٔ توسعه آبزی‌پروری، استفاده از فنّاوری‌های نوین، آموزش بهره‌برداران، مصرف بهینه آب و حفظ محیط‌زیست است . در ادامه مدیر عامل اتحادیه سردآبی موانع کنونی در مسیر تولید را عنوان  و خواستار پیگیری آن از مبادی ذیربط شد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار