سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی(ره) در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد.

تاریخ: 15:12:13 1400/07/08 بازدید: 442
مراسم گرامیداشت ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی(ره) در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، مراسم ترحیم آیت‌الله حسن‌زاده آملی صبح امروز پنجشنبه ۸مهرماه درنمازخانه این اداره کل با حضور مدیرکل ومعاونین وکارکنان این اداره کل برگزار شد.
این مراسم باقرائت پرفیض زیارت عاشورا آغازگردیدودرادامه سخنران این جلسه معنوی حجت الاسلام محسن زاده ضمن اشاره به ویژگی‌های بارز این عالم ربانی اظهار داشت: بی‌تردید، فقدان این شخصیت ممتاز و چهره نادر و متبحر در علوم مختلف، نظیر تفسیر، فقه و اصول، کلام و فلسفه و عرفان، ریاضیات و نجوم برای تمام بهره‌مندان از منبع پرفیض این دردانه روزگار، جبران‌ناپذیر است.
وی افزود: مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی این عالم پارسا برای سالکان، الهام بخش بوده و آثار ارزشمند این گنجینه نادر بزرگانی همچون علامه شعرانی و علامه طباطبایی قدس الله نفسهما سیراب‌ کننده جان‌های جویای حقیقت است.
محسن زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال این عالم ربانی ابراز داشت: ارتحال این عالم ربانی در ایام اربعین حسینی نشان از جایگاه والای آیت‌الله حسن زاده آملی است و آثار این عالم بزرگوار بی شک موجب بهره‌مندی نسل‌های آینده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:عالمان دین همچون علامه حسن زاده آملی(ره)بعدازپیامبران می‌آیندتاباعلوم عالمانه که درسینه دارندمردم راازخواب وجهل و ظلم به بیداری ،علم و وادی نورهدایت کنند.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار