سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، پیامی را به شرح زیر صادر نمود:

تاریخ: 23:52:58 1400/08/08 بازدید: 449
حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، پیامی را به شرح زیر صادر نمود:

بسمه تعالی

 

"پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه یا توجیهی متوقف شود."

 

مقام معظم رهبری (‌مدظله العالی)

 

بدون شک پدافند غیرعامل که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و رویکرد ویژه ریاست محترم جمهوری است، اثربخش‌ترین و پایدارترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش کلیدی ایفا می‌کند.

 

نظر به جایگاه و اهمیت بسیار مهم پدافند غیرعامل ضروری ‌است صاحب‌نظران، نخبگان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران و کارشناسان این حوزه، فرهنگ سازی و آ‌گاه نمودن جامعه و آشنایی مردم با برنامه‌های پدافند غیرعامل را در برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار دهند و در اجرایی نمودن آن تلاش و کوشش لازم را معمول نمایند.

 

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصتی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند .

 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، با توجه به تقارن اولین روز این هفته با روز بسیج دانش آموزی و نوجوان، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز؛ شهید محمد حسین فهمیده را گرامی می‌دارم.

 

 

حسن اسحاقی 

مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار