سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته بسیج دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 20:00:35 1400/08/26 بازدید: 466
برگزاری جلسه گرامیداشت هفته بسیج دراداره کل شیلات مازندران

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، امروزچهارشنبه ۲۶ آبان ماه جلسه گرامیداشت هفته بسیج با حضور حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران ، محمدصادق باباجانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر اعضاء شورای بسیج در سالن اجتماعات سپهبدشهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد .

 در ابتدای این جلسه ابراهیم حبیب زاده فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شیلات مازندران ضمن تبیین برنامه‌ها ، وظایف و اهداف بسیجیان این اداره کل ، اهم اقدامات انجام شده این پایگاه رابرشمرد وافزود: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) ازمهمترین دستاوردهای نظام است و باید با بصیرت و عزم راسخ بسیجیان حاض ردر صحنه به راه خود ادامه دهد .

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر اینکه نقش بی بدلیل تفکر بسیجی در طول بیش از چهل سال از عمرانقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست ، تصریح کرد: با توجه به مشکلات حال حاضرجامعه تنها راه برون رفت از این مشکلات، تفکر و مدیریت بسیجی و روحیه جهادی است .

این مقام مسئوول خاطرنشان ساخت : رسالت مهم کنونی بسیجیان تلاش برای تحقق تمدن اسلامی است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و باید برای اجرایی شدن آن بکوشند. گفتنی است در این جلسه برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل شیلات مازندران دردستورکار قرار گرفت.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار