سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

بازدید مدیرکل شیلات مازندران از یک واحد تولیدی تجهیزات شیلاتی در ساری

تاریخ: 20:23:37 1400/08/27 بازدید: 766
بازدید مدیرکل شیلات مازندران از یک واحد تولیدی تجهیزات شیلاتی در ساری

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ساری بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در این بازدید اظهارداشت: فعالان عرصه تولید در این شرایط سخت، مجاهدان جنگ اقتصادی هستند و باید تمام مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

اسحاقی بااشاره به اینکه تنها راهکار نجات کشور، تکیه بر جوانان و توانایی داخلی و فعال سازی تمام ظرفیتهاست خاطرنشان کرد: باید با ایجاد فرصتهای جدید و در راستای تحقق شعارسال درشکوفایی تولید،پشتیبانی‌ها وموانع زدایی و اشتغالزایی گام برداشت. این مقام مسئوول تصریح کرد: در واحدهای تولیدی تجهیزات شیلاتی که در شهرکهای صنعتی راه اندازی شده اند استفاده مطلوب از فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، در کنار شیوه‌های صحیح مدیریتی و در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال، بخوبی قابل مشاهده است.

   سید شایان حسینی قائم مقام مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گسترش منابع تجارت فرازشایا نیزدرخصوص ظرفیت هاوپتانسیل‌های مورد بازدیداظهارداشت: 

این مجموعه در سال ۱۳۹۳با هدف خدمت در بخش صنعت دریایی و نیز گسترش بنادر داخلی کشور فعالیت خود را آغاز کرد و با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و با بکارگیری طراحان، مهندسان و مجریان کارآمد در صنعت دریایی که سابقه‌ی بیش از بیست سال در صنایع  دریایی کشور از جمله شرکت‌های ایزوایکو، صدرا ، صف و .... را داشته اند اقدام به مهندسی معکوس و بومی سازی تکنولوژی صنایع دریایی و کولینگ صنعتی نموده است. 

حسینی بااشاره به اینکه این شرکت طراح و سازنده سازه‌های دریایی و شناورهای چند منظوره لایروبی  

،سازنده سیستم‌های سردخانه و آب سرد کن مخصوص آب شوروآب شیرین (چیلر) جهت مزارع پرورش ماهی است تصریح کرد:امیدواریم بابکارگیری تجربیات،توان واستعدادخویش بتوانیم خدمات مثمرثمردرجهت شکوفایی وبالندگی صنایع کشور بنماییم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار