سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

بازدید دکتررستمی مدیرکل شیلات مازندران از آبزی پروران مناطق شهرستانهای آمل و بابل

تاریخ: 12:57:24 1395/09/13 بازدید: 666
بازدید دکتررستمی مدیرکل شیلات مازندران از آبزی پروران مناطق شهرستانهای آمل و بابل



به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران دکتررستمی مدیرکل شیلات مازندران و هیئت همراه از مزارع آبزی پروری و استخرهای پرورش ماهی در سطح مناطق شهرستانهای آمل و بابل بازدید کردند.
دکتررستمی در این بازدید ضمن بررسی مسائل و پیشنهادات آبزی پروران این مناطق گفت : بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات نوین آبزی پروری ، توانمندسازی آبزی پروران ، ارتقاء دانش فنی آنان و تجربه و مهارت بهره برداران و بکارگیری نظرات کارشناسی کارکنان موجب افزایش تولید آبزیان پرورشی در دهه گذشته شده است.
وی تولید آبزیان پرورشی سال گذشته را درشهرستان آمل و بابل به ترتیب 11000 تن و 8300 تن اعلام کرد و افزود : استان مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب ، از مناطق مستعد آبزی پروری کشورمحسوب می شود که با تولید بیش از 70 هزارتن انواع آبزیان پرورشی و دارا بودن 19 درصد تولید کل کشوررتبه اول تولید آبزیان پرورشی را به خود اختصاص داده است .
مدیرکل شیلات مازندران درادامه اجرای طرح های شیلاتی برای افزایش تولید درواحد سطح را از برنامه های اداره کل شیلات مازندران برشمرد و افزود: پرورش آبزیان در قفس، پرورش ماهی آزاد دریای خزر و ماهیان خاویاری از طرح های افزایش توان تولید در بخش آبزی پروری است.
پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار