به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی یکی از مهمترین وظایف این اداره کل در کنار دیگر وظایف محوله را پاسخگویی به مشکلات مردم برشمرد و افزود: ارتباطات مردمی دو سویه و چهره به چهره از میان سایر نقشهای تعریف شده نمایان تر و بارزتر است و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را میتواند به همراه داشته باشد.
وی افزود: بهره برداران و متقاضیان گرامی و ارجمند میتوانند روزهای سه شنبهی هر هفته در نوبت صبح با اینجانب و همکارانم دیدار کنند و پیشنهادات/ انتقادات/ درخواستها و مشکلات خود را در حوزهی آبزی پروری ، صید و بنادر صیادی ،فرآوری و عرضه آبزیان و دیگر موارد مربوط به شیلات را مطرح نمایند.
بر اساس این گزارش، طبق دستور العملهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نفر از ارباب رجوعان صبح امروز با درخواستهای مختلف با مدیرکل شیلات استان دیدار و گفت و گو کردند