سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

بازدید حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از شرکت تولیدی تور ماهیگیری بابلسر

تاریخ: 13:03:22 1400/09/17 بازدید: 817
بازدید حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران از شرکت تولیدی تور ماهیگیری بابلسر

 

مدیر کل شیلات مازندران در راستای بازدید از واحدهای تولیدی مرتبط با فعالیت‌های شیلاتی از تنها شرکت تولیدی تور ماهیگیری در مازندران بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، این بازدید که با همراهی روسای اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستان‌ها و فرآور و بهبود کیفیت صورت پذیرفت ، مدیر عامل این شرکت گزارش جامعی از میزان تولید که بالغ بر 200 تن تور در سال  می‌باشد را ارائه داد.

مدیر کل شیلات مازندران با اشاره به پتانسیل‌های موجود در مازندران در حوزه صید و صیادی اظهار داشت: استقرار دو اتحادیه منسجم کیلکا گیران و تعاونی‌های پره در بابلسر با پوشش 54 تعاونی پره و 53 شناور صیادی و نگاهی به تشکل‌های صیادی استانهای همجوارمی تواند یکی از بازارهای هدف این شرکت باشد و این با تعامل و همکاری مدیران این واحد تولیدی و مدیران اتحادیه‌های یاد شده میسر خواهد شد.

اسحاقی در ادامه گفت:تنوع تولید با توجه به آخرین فناوری‌های روز علاوه برتامین تور در عرصه وسیع صید و صیادی در آبزی پروری نیز با دامنه فعالیت متنوع و تولید تورهای با چشمه‌های مختلف و تورهای بدون گره برای پرورش ماهی در قفس می‌تواند موجب تثبت این شرکت ، جهش تولید و اشتغال پایدار گردد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار