سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

بازدید مدیرکل شیلات مازندران از نمایشگاه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

تاریخ: 13:02:42 1400/09/18 بازدید: 539
بازدید مدیرکل شیلات مازندران از نمایشگاه حفظ و نشر ارزش‌های  دفاع مقدس

   به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران به اتفاق تعدادی از مسئولان این اداره کل صبح امروز پنجشنبه هجدهم آذرماه در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) از نمایشگاه،حفظ آثار دفاع مقدس در اداره ارشاداسلامی بابلسر دیدن نمودند.

 

این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا شامل عکسهای مربوط به جبهه‌های جنگ و عکس شهداء در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی ارشاد بابلسر بر پا شده است.

 

در این بازدید دکترحسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران ضمن تشکر از مسئولین برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد:اطاعت از ولی فقیه از ویژگی‌های بارز شهداء است و ایام ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س) اسوه صبر و ایثار فرصت مناسبی برای پاس داشت از ارزش‌های والای شهدا می‌باشد.

 

برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه می‌تواند تاریخ پر فراز و نشیب دفاع مقدس، رشادت‌ها و پیروزی‌ها و خاطرات شکوهمند دوران هشت سال دفاع مقدس را دوباره زنده کند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه با ایجاد چنین فضای شهدائی زیر چتر شهداء در امان و آرامش هستیم افزود: ما باید با ترویج فرهنگ احترام و ارزش نهادن به یاد و خاطره شهدا به این موضوع برسیم که آداب و رفتار و خصوصیات شهدا را در خود ایجاد کنیم و راه آنان را در یاد و خاطر جوانان امروز زنده نگه داریم .

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار