سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

مدیر کل شیلات استان مازندران ، این هفته جلسه مردمی خود را مطابق با روال معمول روز سه شنبه هر هفته با جمعی از شهروندان و فعالین شیلاتی برگزار کرد .

تاریخ: 14:07:31 1400/10/07 بازدید: 471
مدیر کل شیلات استان مازندران  ، این هفته جلسه مردمی خود را مطابق با روال معمول روز سه شنبه هر هفته با جمعی از شهروندان و فعالین شیلاتی برگزار کرد .

 

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران حسن اسحاقی این هفته در جلسه ملاقات مردمی ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره مسئولان با مردم گفت : این دیدارها می‌تواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان ، متقاضیان ، سرمایه گذاران و آبزی پروران محترم به مدیران اداره کل و خدمات رسانی، پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود .

وی با بیان اینکه این دیدار‌ها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد ، اظهار داشت : رسیدگی به سیاستهای اصلی دولت عدالت محور است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد .

مدیر کل شیلات مازندران افزود : اداره کل شیلات استان مازندران یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر همه هفته جلسات دیدار‌های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست‌های مردمی و همچنین توجه به کاهش مشکلات فعالین این بخش ، شهروندان و همکاران محترم را در اولویت قرار داده است .

اسحاقی حضور همزمان ، معاونین و مدیران مربوطه را در ملاقا تهای مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست .

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیر کل شیلات استان مازندران روز سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲/۳۰ در محل دفتر مدیر کل برگزار می‌گردد ..

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار