سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آزاد ماهیان شهید باهنر کلاردشت

تاریخ: 13:47:56 1400/10/24 بازدید: 1014
برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آزاد ماهیان شهید باهنر کلاردشت

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آزاد ماهیان شهید باهنرکلاردشت با حضور عباس زاده جانشین مدیرکل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران، فرماندار کلاردشت و برخی از مسئولین ادارات مرتبط شهرستانی درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

دراین مراسم جانشین مدیر کل و معاون آبزی پروری شیلات مازندران ضمن تشریح و تبیین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل مرکز درامر بازسازی و حفظ ذخایر ماهیان آزاد دریای خزر، حمایت همه جانبه سایر مسئولین شهرستان را دراین امر خواستارشد. درادامه از تلاش‌ها و زحمت‌های بی شائبه و شایسته آقای علی پاشا زانوسی در طی مدت مسئولیت تجلیل به عمل آمد و درپایان حکم سرپرستی مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آزاد ماهیان شهید باهنر کلاردشت به آقای مازیاراکبرآبادی تقدیم گردید.

در متن حکم اکبرآبادی که از سوی حسن اسحاقی مدیر کل شیلات مازندران صادر گردید، آمده است:

جناب آقای مازیار اکبرآبادی
با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربه چندین ساله جنابعالی، به موجب این ابلاغیه به عنوان سرپرست مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آزاد ماهیان شهید باهنر منصوب می‌شوید. امید است با توکل به ایزد منان و بهره گیری از توانایی، دانش و پتانسیل‌های موجود درراستای اهداف سازمانی شیلات مازندران موفق  و موید باشید.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار