سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

نشست صمیمی مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر سازمان شیلات ایران با مدیر کل شیلات مازندران

تاریخ: 13:05:37 1400/12/16 بازدید: 768
نشست صمیمی مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر سازمان شیلات ایران با مدیر کل شیلات مازندران

صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه  1400 مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر سازمان شیلات ایران و هیئت همراه در نشستی صمیمی، با مدیرکل شیلات مازندران و معاون برنامه ریزی ورئیس مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید رجایی، در محل دفتر مدیر کل شیلات مازندران دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل  شیلات مازندران؛ دکتر حسن اسحاقی مدیرکل شیلات ضمن خوش آمد گویی، با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز حفاظت از ذخایر آبزیان در حفظ گونه‌های ارزشمند بومی و استراتژیک دریای خزر و تامین نیاز بچه ماهی برای تولیدکنندگان، با بیان عملکرد کلی شیلات مازندران در زمینه حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان افزود:  امیدواریم با بهره گیری از امکانات موجود و دانش نیروهای متخصص بدنه شیلات مازندران، شاهد عملکرد بسیار  مطلوب در این مراکز در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان باشیم.

در ادامه دکتر ناصر کرمی راد ضمن تایید بر لزوم تخصیص منابع در راستای تجهیز هر چه بیشتر و به روزرسانی امکانات این مراکز تاکید کرد.
 در پایان این نشست نیز دکتر کرمی راد با اعطای لوح سپاس از فعالیت شایسته مجموعه مدیریت شیلات مازندران در بهبود شرایط و فراهم آمدن زمینه تکثیر گونه‌های استراتژیک و اقتصادی دریای خزر تقدیر به عمل آورد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار