سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

مراسم گرامیداشت سوم خرداد دراداره کل شیلات مازندران برگزارشد

تاریخ: 09:49:29 1401/03/03 بازدید: 803
مراسم گرامیداشت سوم خرداد دراداره کل شیلات مازندران برگزارشد

هم‌زمان با سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس دراداره کل شیلات مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،  این مراسم باحضور قاسم کریم زاده سرپرست اداره کل شیلات مازندران، مدیریت و کارکنان امور ماهیان خاویاری استان، جمعی از کارکنان اداره کل شیلات مازندران، فرمانده و نیروهای یگان حفاظت منابع آبزی استان و با سخنرانی سردار اکبرنژاد از فرماندهان سپاه مازندران در دوران دفاع مقدس در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

اکبرنژاد با تبریک سوم خرداد فتح خرمشهر و روز ملی" مقاومت، ایثار و پیروزی "،  عملیات بیت المقدس را که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بازپس گیری خرمشهر تنها یک عملیات نظامی نبود و به عنوان نمادی بین نیروهای حق و باطل مطرح شده بود. فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد از آن زمان به بعد، دنیا دید خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

وی درادامه افزود:  ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاوردهای گرانبهای شهدا قدوم مثبتی برداریم و در حراست از دستاوردهای این انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم.

اکبرنژاد در پایان تصریح کرد: خرمشهر یک خاک نیست، بلکه نماد ولایت پذیری و مقاومت است و باید در خدمت رسانی به آن بیش از گذشته تلاش شود و این عزت‌های تاریخی را به نسل‌های بعدی منتقل نمود.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار