سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

پیام تبریک سرپرست شیلات مازندران به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

تاریخ: 12:20:14 1401/03/03 بازدید: 670
پیام تبریک سرپرست شیلات مازندران به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، سرپرست اداره کل شیلات مازندران درپیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به جان برکفان و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان ، ایثارگران ، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام قاسم کریم زاده سرپرست اداره کل شیلات مازندران بدین شرح است .

"فتح خرمشهر فتح خاک نیست ، فتح ارزشهای اسلامی است"  امام خمینی(ره)


سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری است و آزادی خرمشهر نمادی از وحدت،  همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. یاد و خاطره شهدای خونین شهر را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال حفظ و حراست از این کیان پرمهر که آغشته به خون جوانان این سرزمین شده است را عاجزانه خواستاریم.


بدینوسیله فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی "مقاومت ، ایثار و پیروزی" را به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم شهید پرور استان و کارکنان شیلات مازندران ، خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهرگردید رحمت بی کران و علو درجات مسألت می‌نمایم.

قاسم کریم زاده
سرپرست اداره کل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار