سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات مازندران به مناسبت آغاز دهه کرامت

تاریخ: 22:55:56 1401/03/11 بازدید: 705
پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات مازندران به مناسبت آغاز دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده سرپرست اداره کل شیلات مازندران با صدورپیامی اول ذی القعده ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) ،روز دختر، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذی القعده میلاد فرخنده حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

درمتن این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می‌باشد که ملت ایران  به وجود پاک آن بانوی بافضیلت مفتخر شده  و قرن هاست مآمن تشنگان معارف الهی است.

این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ کرامت است تا با آشنایی و بهره‌مندی از مشی و سیره ائمه هدی به ویژه امام هشتم شیعیان حضرت علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع) و کریمه این خاندان حضرت فاطمه معصومه (س) جامعه‌ای سرشاراز خوبی‌ها و زیبایی‌ها داشته باشیم

 بدینوسیله ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت(ص)، بانوی کرامت و مظهرفضایل که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است را به عموم شیعیان بویژه کارکنان شیلات مازندران، جامعه شیلاتی و تمامی دختران ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 امید است دختران جامعه‌ی اسلامی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه که به اسطوره علم و عفاف حضرت لقب گرفته است سرمشق گرفته تا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان مارا فراهم سازد.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار