سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

تاریخ: 12:28:08 1401/03/21 بازدید: 825
پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده سرپرست اداره کل شیلات مازندران طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله رحمن الرحیم

اوست که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت. (هود، 61)

 

فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی (21-27 خرداد ماه ) که مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی است، این هفته فرصت مناسبی است تا با مرور بر تجارب به دست آمده و تبیین پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی گام برداریم.

نام‎گذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری به نام‎ "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال ‎آفرینی" و فرمایشات معظم‌له در خصوص حوزه تولید و اشتغال و خودکفایی در کشاورزی و امنیت غذایی کشور در گام دوم انقلاب اسلامی حکم "منشور راهبردی تحول بنیادین کشاورزی" را دارد که به تأمین امنیت غذایی و در نهایت اقتدار غذایی کشور شتاب مضاعف می‌بخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را به تمامی فعلان عرصه شیلاتی و  تلاشگران این حوزه اعم از صیادان سخت کوش، پرورش دهندگان و تولید کنندگان خستگی ناپذیر، کارشناسان و متخصصان و همکاران عزیز  صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، رجای واثق دارم که با گسترش فرهنگ و روحیه‌ی جهادی نیل به اهداف عالیه نظام در این حوزه محقق خواهد شد.

قاسم کریم زاده

سرپرست اداره کل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار