سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

پیام مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ: 13:31:01 1401/05/18 بازدید: 651
پیام مدیرکل شیلات استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در پیامی خطاب به خبرنگاران، روزنامه نگاران و اهالی رسانه استان ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت

بسمه تعالی

رسالتم برای آگاهی بخشیدن است ( پیامبر اکرم " ص " )

شأن و منزلت خبرنگاران ، طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران بدان جهت است که همواره سعی بر آن داشته اند با تلاشی وافر ، جهان را با هاله ای از قداست در هم آمیزند ، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد .

روز خبرنگار تداعی گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی " محمود صارمی " می‌باشد که با خون خود حیات تازه ای به عزت خبرنگاران بخشید .

این روز بزرگ و غرور آفرین را با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار به تمامی همکاران در عرصه خبر و اطلاع رسانی، تأثیر گذاران و سخت کوشان رسانه که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی گام برمی دارید و با مجاهدت بی بدیل خویش آثاری ماندگار را بر جای می‌گذارید تبریک عرض می‌نمایم .

در همین راستا تلاش صادقانه و مؤثر تان در انعکاس اخبار جامعه شیلاتی استان مازندران را که در خور ستایش و اکرام بسیار است را می‌ستایم و برایتان در ادامه این راه دشوار آرزوی موفقیت و پیروزی دارم .


      قاسم کریم زاده
مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار