سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

دیدار چهره به چهره مدیرحراست سازمان شیلات ایران با کارکنان شیلات مازندران

تاریخ: 16:01:04 1401/06/08 بازدید: 867
دیدار چهره به چهره مدیرحراست سازمان شیلات ایران با کارکنان شیلات مازندران

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، آرش بابایی مدیرحراست سازمان شیلات ایران به اتفاق سرهنگ دیده ور فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان سازمان درهفتمین روز از هفته دولت درمراسم تجلیل ازکارکنان نمونه شیلات مازندران این اداره کل شرکت نمودند.

بابایی پس ازمراسم ، به اتفاق قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ،معاونین اداره کل و رئیس اداره حراست ازنزدیک و چهره به چهره با کلیه کارکنان ستاد اداره کل در دفترآنان ملاقات و دیدار داشته و ضمن تبریک هفته دولت ، از زحمات صادقانه همه آنها در تحقق اهداف شیلاتی تقدیر و تشکر کرد.

درپایان این دیدار صمیمی ،بابایی نقش شیلات مازندران رادر تولید آبزیان و تامین امنیت غذایی بسیار مهم و رفیع دانست و گفت:  برای حفظ و حراست از انفال و ارتقای امنیت سازمانی و همچنین صیانت از حقوق مردم و سرمایه گذاری ، باید  واحد حراست از لحاظ نیرو وتجهیزات تقویت شود.

 وی درادامه افزود: تقویت سیستم‌های نظارتی و حراستی از عوامل نفوذی دردستگاه و صیانت از انفال و اموال وحقوق دولت جلوگیری می‌نماید چراکه می‌تواند شرایط و محیطی امن را فراهم نماید، مدیرحراست سازمان شیلات ایران واحدهای حراست و حقوقی رادوبازوی مهم یک سازمان اعلام کرد.

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ازحضورمدیرحراست سازمان و فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان درجمع کارکنان شیلات استان مازندران تقدیر وتشکرنمود وگفت: اداره حراست علاوه برایفای نقش نظارتی در ماهیت فعالیتی خود ، به عنوان بازوی مدیریت یک سیستم در پیشگیری از برخی از اتفاقات و راست آزمایی فعالیت‌ها و طرحها عمل می‌نماید و تلاش ما اینست با تقویت همه جانبه حراست دستاوردهای شیلات را به بهترین نحو محافظت نمائیم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار