سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در نشست هم اندیشی باکارکنان معاونت برنامه ریزی و منابع تاکید کرد: کسب رتبه‌های برتر شیلات مازندران درسطح کشور مرهون پشتیبانی و خدماتی است که توسط نیروهای خدوم اداره کل صورت می‌گیرد.

تاریخ: 12:28:42 1401/07/24 بازدید: 443
مدیرکل شیلات مازندران در نشست هم اندیشی باکارکنان معاونت برنامه ریزی و منابع تاکید کرد:  کسب رتبه‌های برتر شیلات مازندران درسطح کشور مرهون پشتیبانی و خدماتی است که توسط نیروهای خدوم اداره کل صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ظهر امروز در نشست هم اندیشی با کارکنان مجموعه نیروهای معاونت برنامه ریزی و منابع این اداره کل در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی دربابلسر اعلام کرد و گفت: 

سرمایه اصلی هرسازمانی نیروی انسانی آن سازمان است که باید از او بخوبی پشتیبانی و صیانت شود و در دست یابی به اهداف سازمانی، تقویت و ارتقای دانش و اندوخته های  نیروی انسانی مهم است و دراین راستا تلاش خواهد شد درتمامی زمینه‌ها بابرنامه ریزی مناسب بهبود امور را بر آنان فراهم سازیم.

وی در ادامه ، موفقیتها و عملکرد خوب شیلات استان در دولت مردمی و جهادی سیزدهم را مرهون پشتیبانی و خدماتی دانست که از بدنه همین نیروی‌های زحمتکش به بهره برداران ارائه می‌شود.

مدیرکل شیلات مازندران توسعه زیرساخت‌های شبکه ای متناسب با استانداردهای نوین به منظور خدمات مطلوب‌تر به ارباب رجوع، پیگیری رصد اشتغال، ارائه تسهیلات به بهره برداران و کیفی سازی امور را ازجمله برنامه‌ها وماموریت‌های اصلی و مهم نیروهای این معاونت اعلام کرد.

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار