سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم تکریم و معارفه "سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع" شیلات مازندران

تاریخ: 11:17:49 1401/08/05 بازدید: 526
برگزاری مراسم تکریم و معارفه "سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع" شیلات مازندران

طی مراسمی با حضور  مدیرکل ، معاونین ، رئیس حراست ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، روسای ادارات ستادی و همکاران معاونت برنامه ریزی ، تکریم و معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع شیلات مازندران صبح امروز پنجشنبه ۵ آبان ماه سالجاری درسالن سردارشهید سلیمانی این اداره کل برگزارگردید.


به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران دراین مراسم با اشاره به نقش منابع انسانی بعنوان سرمایه اصلی هر سازمان،  توجه به مسائل کارکنان ، تامین رضایت و آرامش و امنیت شغلی آنان، مسائل رفاهی ، آموزش‌های ضمن خدمت و ارتقای دانش روز آنان و همچنین ارائه خدمات مطلوب و بهتر به ارباب رجوع را بعنوان یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت متذکر شد.


 در پایان این مراسم، مدیرکل شیلات مازندران طی حکمی حسن حسین نژاد را  بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و  منابع شیلات مازندران معرفی و منصوب و از زحمات چندین ساله آقای سید محمود مصدقی در طی مدت مسئولیت تقدیر نمود.

در متن حکم حسین نژاد که از سوی قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران صادر گردید، آمده است:

جناب آقای حسن حسین نژاد

با سلام

احتراما، نظر به تعهد، تخصص و سوابق چندین ساله جنابعالی ، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان "سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع" منصوب می‌نمایم.

امید است با عنایت و لطف خداوند در سایه همدلی و همراهی مدیران و کارکنان و بهره گیری از توانمندیها و ظرفیت‌های ارزشمند آن معاونت و براساس سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی و همچنین با استعانت از خداوند منان و نصب العین قراردادن توصیه‌های مقام معظم رهبری در تحقق اهداف سیاست‌های حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای حصول به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار