سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی

تاریخ: 08:29:36 1401/08/12 بازدید: 567
پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است :

 " در تاریخ کشورعزیز و اسلامی ما روزها و مناسبتهایی نامگذاری شده است که وقوع آن در سرنوشت ملت و کشور، تاثیر عظیم و مهم داشته و راه پیشرفت و تعالی ما را هموار نموده است. یکی از این روزها و مناسبتهای ماندگار، یوم الله ۱۳ آبان است که در این روز، حماسه بزرگ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و شهادت رساندن دانش آموزان انقلابی رقم خورده که همه این مناسبتها دربرملا کردن نقشه‌های دشمنان نظام و روشن شدن بسیاری از حقایق نقش موثری داشته اند.

اداره کل شیلات مازندران وهمکاران خدوم و انقلابی این اداره کل  در سرتاسر استان، ضمن تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانش آموز، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مازندران تبریک عرض نموده ، امیدواریم با استعانت از خداوند و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در سایه تدبرحکیمانه مقام معظم رهبری شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

اینجانب فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان (روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی) را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم فهیم و ولایتمدار و انقلابی استان بویژه تلاشگران عرصه شیلاتی دعوت می‌نمائیم با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان ،حماسه ای دیگر را به نمایش گذارند.

از خداوند متعال سرافرازی پرچم جمهوری اسلامی ، سعادت جهادگران عرصه علم ودانش و جبهه تعلیم و تربیت را آرزو می‌نمایم."

 

     قاسم کریم زاده

مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار