سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت

تاریخ: 16:51:50 1401/09/16 بازدید: 419
مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، در متن پیام دکترقاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران آمده است:

 السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

حضرت زهرا(س) عصاره عصمت است ، حضرت زهرا(س) آینه پاکی است ، زهرا(س)عصاره زلال کوثر است ، ای همیشه جاری ، ای بهار کوتاه، ای ترنم باران وحی ، در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می‌زند.

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می‌نشینند، در مظلومیت او ندبه می‌کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می‌گیرند.

فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد.

اینجانب فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم ولایت مداراستان مازندران تسلیت عرض نموده، امید است در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 

        قاسم کریم زاده 

مدیرکل شیلات مازندران

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار