سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 29 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران درحاشیه همایش فرصتهای سرمایه گذاری در شرق مازندران گفت: شیلات مازندران از سرمایه گذاران در طرحهای شیلاتی حمایت خواهد کرد.

تاریخ: 17:50:12 1401/09/25 بازدید: 363
مدیرکل شیلات مازندران درحاشیه همایش فرصتهای سرمایه گذاری در شرق مازندران گفت: شیلات مازندران از سرمایه گذاران در طرحهای شیلاتی حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، همایش فرصتهای سرمایه گذاری شرق استان مازندران صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه باحضورحسینی پور استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن انستیتو تحقیقات دخانیات تیرتاش شهرستان گلوگاه برگزارشد .

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در حاشیه این همایش و پس از بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی این همایش گفت: در بخش شیلات استان مازندران ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و فرصتهای خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد که طرحهای پرورش ماهیان خاویاری در اراضی ساحلی و نیز طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی که ازجمله طرحهای مصوب اقتصاد مقاومتی استان نیز می‌باشند مهمترین زمینه‌ها است.

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه وجود سواحل بکر و زیبا در منطقه میانکاله بهشهر را با دو هدف اقتصادی صید و صیادی و نیز تفریحی _ توریستی فرصت سرمایه گذاری دیگری درشرق استان دانست که باهمکاری سایر دستگاه‌های متولی ازجمله محیط زیست می‌توان بستر و فضای مناسب را برای جذب گردشگر و توریست‌ها فراهم کرد که هم می‌تواند در فصل صید ماهیان استخوانی در تامین پروتئین موردنیاز جامعه ( ماهی) نقش مهم خود را ایفا نماید و هم در فصل غیر صید با جذب توریست‌ها و گردشگران، زمینه‌های درآمد و اشتغال خوبی برای استان مهیا نماید

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار