سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

بازدید از اسکله بندر صیادی شهرستان بابلسر

تاریخ: 17:17:19 1401/10/07 بازدید: 260
بازدید از اسکله بندر صیادی شهرستان بابلسر

مدیرکل اموراداری، رفاه و پشتیبانی و مدیرکل دفترفن آوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات  به اتفاق مدیرکل شیلات مازندران از پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی بندر صیادی شهرستان بابلسر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، دراین بازدید قاسم کریم زاده با اشاره به اهمیت اسکله در پشتیبانی و خدمات دهی به جامعه صیادی در پهلو گیری وتخلیه صید گفت: دراستان مازندران دوبندر صیادی در شهرستان‌های امیرآباد و بابلسر وجود دارد که تعداد ۴۴ فروند شناور صیادی با جمعیت بیش از ۴۰۰ نفر از طریق صید کیلکا ماهیان امرار معاش می‌نمایند که از لحاظ تامین بخشی از پروتئین‌ جامعه ، اشتغال و درآمد زایی نقش مهمی ایفا می‌نماید .

کریم زاده در ادامه با اشاره به اهمیت اسلکه بندر صیادی از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این پروژه خبرداد و افزود: با توجه به سفر استانی سال گذشته هیات دولت به استان و تصویب مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل پروژه اسکله صیادی شهرستان بابلسر اظهار امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات فوق، اسکله به بهره برداری کامل رسیده و مشکل تردد و پهلو گیری و تخلیه صید شناورهای صیادی مرتفع گردد.

مدیران کل سازمان شیلات ایران در این بازدید با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های ملی و استانی اداره کل شیلات مازندران بر پیگیری امور بندر صیادی بابلسر در سطح سازمان و ستاد تاکید نمودند.

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار