سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران درحاشیه چهارمین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در شهرستان بابل گفت: ۱۸ طرح وفرصت شیلاتی دراستان برای سرمایه گذاری شناسایی شده که شیلات استان دراین زمینه از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد.

تاریخ: 18:03:06 1401/10/15 بازدید: 257
مدیرکل شیلات مازندران درحاشیه چهارمین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در شهرستان بابل گفت: ۱۸ طرح وفرصت شیلاتی دراستان برای سرمایه گذاری شناسایی شده که شیلات استان دراین زمینه از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران که درچهارمین همایش فرصتهای سرمایه گذاری درشهرستانهای بابل، بابلسر و فریدونکنار که به میزبانی شهرستان بابل شرکت کرده بود، درحاشیه این همایش درخصوص فرصتهای سرمایه گذاری شیلاتی استان گفت : 

براساس بررسی‌های بعمل آمده ۱۸ طرح و فرصت دربخش شیلات استان در چهار محور : پرورش ماهیان خاویاری ،پرورش ماهی درقفسهای دریایی، پرورش ماهیان قزل آلا و نیز تکثیرو پرورش زالو شناسایی شده که برآورد شده برای اجرای این طرحها، نیازمند ۱۸۵۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری است .

مدیرکل شیلات مازندران درادامه بااعلام اینکه شیلات در تمامی مراحل در خدمت سرمایه گذاران خواهد بود افزود:

درصورت تحقق این طرحها و بهره برداری از آنها پیش بینی می‌شود ۱۲۰۴۵ تن به تولیدات آبزیان افزوده شده و برای تعداد ۱۳۲۳ نفر هم شغل ایجاد شود.

 

مدیرکل شیلات مازندران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران دراین بخش‌ها تاکید کرد و افزود:

 از ۱۸ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شده ۱۱ طرح درزمینه پرورش ماهی درقفسهای دریایی، ۵ طرح دربخش پرورش ماهیان خاویاری، یک طرح درزمینه پرورش ماهیان سردآبی و یک طرح مربوط به تکثیرو پرورش زالو است.

کریم زاده در پایان با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل شیلاتی در حوزه شیلاتی این سه شهرستان تصریح نمود: از ۱۸ طرح و فر صت سرمایه گذاری مذکور ۷ طرح (۳۹٪) در حوزه فعالیتی این سه شهرستان است که می‌تواند تولید بیش از ۴ هزارتن آبزیان و اشتغالزایی بیش از ۴۰۰ نفر را بهمراهداشته باشد.

گفتنی است چهارمین همایش فرصتهای سرمایه گذاری استان مازندران (شهرستانهای بابل ، بابلسر و فریدونکنار ) به میزبانی شهرستان بابل در سالن کنفراس شرکت مخابرات استان باحضورمهمانان ملی، استاندار ، نمایندگان شهرستانهای مذکور در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه ،مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ،فرمانداران سه شهرستان فوق درروز پنجشنبه ۱۵ دی ماه همراه با برپائی غرفه‌های نمایشگاهی برگزار شدکه اداره کل شیلات مازندران با سه غرفه شیلاتی دراین همایش و نمایشگاه حضور فعال داشته است.

 

 

 

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار